środa, 29 października 2014

DERMEDIC hydrain3 hialuro kremowy żel do mycia

Jakiś czas temu w moje ręce trafił kremowy żel do mycia twarzy Dermedic,



Bardzo ciekawa byłam, czy rzeczywiście jego działanie będzie zbawienne dla mojej wysuszonej skóry.

Do tej pory stosowałam do demakijazu płyn micelarny Bioderma. Po długotrwałym stosowaniu czułam napięcie skóry twarzy.

Stosowałam wiele różnych dermo kosmetyków, niestety jestem chyba zbyt wymagająca i większość mi nie podpasowala...

Ten produkt jako jeden z nielicznych spełnił moje oczekiwania.

Bardzo dobrze zmywa makijaż, bez zaczerwień, podrażnienia. Nie czuję naciągania skóry, nieprzyjemnego efektu, że coś pozostało, skóra nie święci się.

Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, znaczną poprawę kondycji skóry. Mam wrażenie, że jest bardziej elastyczna, promienna, świeża, wygląda na zdrowsza.

Również konsystencja bardzo mi odpowiada, jest delikatna, idealnie się rozprowadza, nie ma problemu ze zmywaniem produktu.
Zapach przyjemny, nie drażni

Na sucho:



Na mokro:



Podsumowując:

Plusy:
* super konsystencja
* zapach przyjemny
* łatwo zmywa się
* bardzo dobrze zmywa makijaż oraz zanieczyszczenia
* skład mi odpowiada
* nie napina skóry
* nie podrażnia
* nie klei się
* nie powoduje zaczerwień
* nawilza skóre
* poprawia jej kondycję

Produkt na dobre zagościł na mojej półce. Godny polecenia.



A Wy co stosujecie do demakijażu oraz nawilzenia?




posted from Bloggeroid

3 komentarze:

  1. Ja od zawsze jestem wierna płynowi micelarnemu z Biedronki. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie odpowiada niestety, strasznie podrażnia

      Usuń
  2. Ja puki co mleczko do demakijażu z kwasem hialuronowym ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!