środa, 3 grudnia 2014

Indigo top coat matt effect

Witajcie
Dziś na blogu pewien produkt, który już dawno skradł moje serce.
Paznokcie, lakiery, ozdoby to moja jedna z wielu obsesji.
Mam dosyć pokaźną kolekcję, która ciągle rośnie...

Mam swoje ulubione produkty, które są ze mną na dłużej.
Takim też produktem jest
Indigo top coat matt effect



Powiem Wam, że jestem zachwycona produktami Indigo.
Również na tym się nie zawiodłam i już kilka razy zdecydowałam się na właśnie ten top.

Kilka słów o tym produkcie.
Jest to lakier nawierzchniowy, o pojemności 15 ml, ta pojemność naprawdę na bardzo długi czas starcza.
Jak nazwa wskazuje daje on efekt matu.
Lakiery bardzo szybko schnie, mniej więcej 15 sekund.
Fajne w tym produkcie.jest to, że nie trzeba kupować specjalnych matowych lakierów, wystarczy zakupić ten produkt.

Teraz może jak uzyskać taki efekt?
1. Malujemy paznokcie swoim ulubionym lakierem
2. Czekamy, aż dobrze wyschnie
3. Nakładamy Indygo top coat matt effect
4. Po 150 sekundach mamy paznokcie z efektem matu

Przed nałożeniem topu


Po nałożeniu



Jak widać kolor nam się zrobił nieco jaśniejszy.







Co bardzo mi odpowiada, to to, że idealnie nadaje się do hybryd, żelu oraz akrylu.
Jako, że zajmuję się stylizacja paznokcia bardzo mnie to cieszy.

Plusy:
* cena
* jakość
* nautralny zapach
* szybkość wysychania
* trwałość
* wydajność
* idealny pedzelek
* nie zasycha w buteleczce
* super efekt matu
* do naturalnych paznokci, ale także do sztucznych i hybryd

Minusy:
* dostępność
* delikatna zmiana koloru

Moja ocena to 4,5 na 5
Moim zdaniem produkt naprawdę godny polecenia

Stosujecie podobne produkty?
Jakie polecacie?

posted from Bloggeroid

12 komentarzy:

  1. Ja także mam obsesję na punkcie paznokci i lakierów *.* niestety niedawno musiałam je przykrócić znacznie, bo na lekcji wf-u nauczycielka wyzywała ;/

    http://luxwell.blogspot.com/2014/12/strange-habits-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ostatnio też przeżyły starcie z pilniczkiem...
      Znam ten bol w liceum czyli 8-5 lat temu mialam podobnie

      Usuń
  2. piekny kolorek ja ostatnio lubuje sie w czerwieni :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień też często u mnie gości. Ten lakier z Catrice jest. Jeden z lepszych u mnir ponad tydzien bez odprysniec i starcia...

      Usuń
  3. Ale Anitko masz śliczne paznokcie. Czy sa naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja posiadam 2 matowe lakiery do paznokci, ale nie wiem czemu, nie polubiłam efektu matu na paznokciach... jednak preferuje połysk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja np uwielbiam połączenia mat i połysk. Juz niedługo zrobie taką stylizacje

      Usuń
  5. fajny produkt, z chęcią bym go wypróbowała
    ogólnie ma kilka lakierów Indigo i są świetne

    A u mnie konkurs, proste zasady
    Zapraszam
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/12/christmas-giveaway-yoyomelody.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie. Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak go znajdę to na pewno kupię!

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!