sobota, 6 grudnia 2014

Regenerum do rzęs - hit czy kit?

Kochani
Od jakiegoś czasu stosuję serię Regenerum.
Reklamy w telewizji, nazwa, która łatwo wpada w ucho oraz super rezultaty, które obiecuje producent.
Więc skusilam się na serum do rzęs, odżywki : do włosów, paznokci, stóp oraz balsam do ust.
Ceny są w miarę niskie, bo np za serum, o którym dziś kilka słów kosztowało w aptece niecałe 30 złotych.
Lecz mimo niskiej ceny warto kupić? Zobaczcie same





Opakowanie
Niestety wyrzuciłam kartonik, który jest prosty, czytelny napis Regenerum. Bardzo lubię proste, czytelne oraz zapadające w pamięci opakowania.
W opakowaniu produkt, który gdy był nowy także bardzo estetyczny, prosty. Co z biegiem czasu niestety się zmieniło. Plastik popękał, oraz buteleczka odpadła





Bardzo niesolidnie wykonane opakowanie. Nie używałam dużo siły, a jednak sami widzicie jak to wygląda. Duży minus za to.

Dwuetapowe serum. Pierwsza faza to serum. Przezroczyste, nakładane na linię wzrostu rzęs.



Początkowo przy nakładaniu czułam nieprzyjemne pieczenie, do którego z czasem przywykłam.
Konsystencja zelu, dosyć gęsta.
Pedzelek... Ach dla mnie tragedia. Niezbyt dobrze nakładał serum. Na plastiku miałam wypustki, które gdy zahaczyłam to nie było przyjemne.
Co koli w oczy? Pedzelek nie dosięga do dna butelki, co powoduje, że wydobycie serum jest trudne.



Drugim etapem jest odzywianie rzęs. Służy do tego większa buteleczka z szczoteczka.



Nie do końca zmyłam makijaż i już cała odżywka zmieniła kolor.



Oraz szczoteczka się zabrudziła.
Co do szczoteczki mi nie odpowiada. Nierówno nakłada odżywke, która zamiast na rzęsach zostaje na szczoteczce.



Co do rezultatów?
Niestety zużyłam prawie całe serum a rezultatów nie ma! Bardzo zawiódł mnie ten produkt, może zbyt dużo od niego oczekiwałam.
Dla mnie to zmarnowane 30 złotych

Plusy:
* dostępność
* ładne opakowanie zewnętrzne
* nazwa wpadająca w ucho

Minusy:
* nie działa, brak efektów
* pieczenie, łzawienie przy użyciu
* niesolidnie wykonane opakowanie
* szczoteczka oraz odżywka szybko się zanieczyszcza
* podraznia
* za brak rezultatów cena 30 złotych jest przesadzona

Ocena 1 na 5

Nie poddaje się i dalej szukam mojego idealnego serum do rzęs!

Jakie Wy produkty polecacie do pielęgnacji oraz porostu rzęs?

posted from Bloggeroid

15 komentarzy:

  1. Mi też nie pomógł. Czekam w takim razie na dalsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz coś z gornej półki wybiorę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze , żę go nie kupowałam xD
    Zapraszam
    http://b-y-n-i-k-i-t-a.blogspot.com/
    oraz
    do-not-run-away-from-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też sie nad tym zastanawiałam, ale widzę że na prawdę nie warto. Lepiej zainwestować w cos droższego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Kolejny raz skusila mnie cena i niestety kolejny raz sie rozczarowalam

      Usuń
  5. Zastanawiał się na nim, dobrze że jednak zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety .. teraz planuję nowy produkt przetestować więc moze akurat ten bedzie działał

      Usuń
  6. A ja chcąc wzmocnić rzęsy używam standardowo - oleju rycynowego. Nie wierzę w te wszystkie odżywki i sera. Pic na wodę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na dalsze recenzje. tą bardzo mi po mogłaś, bo po przeczytaniu rezygnuję z zakupu i wracam do oleju rycynowego :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na forum dużo dobrego o tym oleju słyszałam. Muszę.kiedyś spróbować. Póki co chyba zdecyduje sie na longLash

      Usuń
  8. Dobrze, że nie kupiłam bo tylko bym się zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!