czwartek, 20 listopada 2014

Idealna sylwetka na Sylwestra oraz NAGRODY dla Was

Dziś kolejny post z serii Idealna sylwetka na Sylwestra

chciałabym przedstawić Wam suplement diety, który bardzo dobrze poradził sobie z moim odwiecznym problemem, a mianowicie zatrzymywaniemm się wody w organizmie, a co za tym idzie opuchniete i obolale kostki, cellulit, wahania wagi nawet 4-5 kilo.
Co może być przyczyną?
* niedostarczanie odpowiedniej ilości płynów
* PMS, czyli w okresie napięcia przedmiesiaczkowego
* okres stosowania tabletek antykoncepcyjnych oraz okres po odstawieniu
* problemy z nerkami
* spożywanie zbyt dużo soli
* suche oraz gorące powietrze
* siedzący tryb życia
* dieta uboga w białko

Jakie są skutki zatrzymywania wody?
* poczucie dyskomfortu
* rozdraznienie
* złe samopoczucie
* przyrost masy ciała
* obrzeki rąk i twarzy
* wzdety brzuch

Mam na to bardzo skuteczny suplement

HydrOFF
Jest to moje 2 opakowanie. Wcześniej stosowałam Hydrominum oraz Aquafemin, które są droższe, a ich działanie jest porównywalne.










Kilka słów od producenta.







Kilka słów ode mnie
Produkt jest tani. Za ok 20 złotych mamy kurację na cały miesiąc.
Dawkowanie jedna kapsułka, która łatwo się połyka, co bardzo mnie cieszy, bo niewątpliwie mam z tym problem.
Efekty po 5 tygodniach, jakie widzę
* redukcja wody
* ustabilizowanie wagi ciała
* brak obrzekow
* brzuch nie jest wzdety
* poprawa jedrnosci skóry
* cellulit i tu zaskoczenie, bo realnie mniej widoczny.

częstym gościem w toalecie jestem, co niekiedy jest uciążliwe, jednak, to chyba jedyny minus









Za taką cenę na prawdę warto.

Teraz mała przypominajka
Na blogu trwa rozdanie 2 zestawów kosmetyków. 2 proste warunki i jeden z zestawów może być Twój!

Oraz planuję wprowadzić nagradzanie za aktywność. I tu moje pytanie do Was.
Wolicie by raz w miesiącu jedna osoba konkretniejsza nagrodę, czy 3 osoby drobne nagrody?
Jakie nagrody by Wam najbardziej odpowiadały?

posted from Bloggeroid

10 komentarzy:

  1. fajnie, że jesteś zadowolona z produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzi. Przez przypadek trafil w moje rece i naprawde jestem zadowolona

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :). Może kiedyś spróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto.teraz patrzę i juz za 12zl mozna kupic

      Usuń
  3. Świetny blog i wpis! :D

    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam świadome odżywianie, świadome życie i świadome decyzje zamiast pigułek na złą pogodę, słabe notowania na giełdzie i nieudane małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam tego suplementu, po prostu nie potrzebuję :)
    Nagroda dla 3 osób byłaby chyba lepsza :)


    Zaobserwowałam, jeśli mój blog Ci się spodoba to byłoby mi miło, gdybyś również to zrobiła <3

    MÓJ BLOG, KLIK!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygladasz. Duza zmiana

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę boję się tabletek na cokolwiek, więc chyba jednak wolę kremy i masaże.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a czy wystapila u Ciebie biegunka?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!