sobota, 8 listopada 2014

Idealna sylwetka na sylwestra

Witajcie.

Ten tydzień pełen wrażeń, latania i załatwiania.
Jednak ćwiczenia codziennie to mój mały nałóg....
Jak ten tydzień jeśli chodzi o trening wyglądał?
Ok godziny biegania
Oraz trening w domu tj 15 min cardio 220 brzuszkow i 220 przysiadow
Powiem Wam, że jestem zadowolona z siebie i postępów a przede wszystkim motywacji.
O


Co do diety. Niestety 13 dniową przerwalam. Zbyt destrukcyjna...
Jedyne co robię to dalej ograniczam i wykluczam niektóre produkty.

Już niedługo mam zamiar włączyć produkty FIGURA.
Jakie? Dowiecie się już niebawem czy warto po nie sięgać...

posted from Bloggeroid

4 komentarze:

  1. 220 brzuszków + 220 przysiadów ? WOW! Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego wyniku nie uzyskalam za 1 razem. Startowalam od 50 i zwiekszalam, az taki wynik

      Usuń
  2. Ja na szczęście nie muszę używać diet.. ;]
    jestem szczupła z natury ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!