poniedziałek, 27 października 2014

Domowe sposoby na zalane skórki

Witam

Chciałabym podzielić się z Wami, ale także dowiedzieć się o Waszych sposobach na zalane skórki.

Dłonie są wizytówką kobiety, zadbane paznokcie to podstawa. Jest to jedna z pierwszych rzeczy, która rzuca się w oczy.
Co mnie razi? Widzę dziewczynę, piękne dłonie, zadbane paznokcie, śliczny lakier i zalane skórki oraz boki ... Nie ciężko to zauwqsyc, niby mała rzecz, ale zwraca się na takie szczegóły uwagę.

Malowanie paznokci tak, by nie zalać skórek jest kwestią wprawy, ale pośpiech, roztargnienie i każdemu może się przytrafić.

Stosowałam wiele metod, jedne lepsze, inne gorsze. Niektóre w ogóle się nie sprawdziły.
Metody, które mi nie podpasowaly to np
* metoda z wykalaczka
* metoda z wacikiem
* metoda z oliwką do skórek
* flamaster

Wiele kobiet chwalilo sobie, mi niestety nie bardzo odpowiadają.

Mam natomiast domowy, prosty, szybki i tani sposób, z którym chętnie się podziele.

Fo nam będzie potrzebne:
* miseczka
* ciepła woda
* tabletki musujace ( może zamiast tego być płyn, szampon)
* szczoteczka do rąk lub zębów ( mi niezawsze potrzebna)

Skórki specjalnie mocno zalalam







Po pomalowaniu i dobrym wyschnieciu

* moczymy paznokcie w ciepłej wodzie z tabletka musujaca








Czemu wybieram te tabletki zamiast płynu? Skórki są bardziej miękkie a lakier lśniący.

Pp paruminutowej kąpieli, gdy już skórki namiekna, zbędny lakier na skórkach i bokach sam odchodzi, wystarczy zebrać wacikiem. Jeśli natomiast dam nie zejdzie delikatnie czyscimy szczoteczka.







Na koniec w skórki i dłonie wmasowuje balsamik, który nawilza, regeneruje i nadaje blasku.





A Wy jakie macie sposoby?
Chętnie wyprobuje

posted from Bloggeroid

2 komentarze:

Dziękuję za komentarze!