wtorek, 16 grudnia 2014

Innowacja z ActivePlast od nTrade!

Witajcie
Ciężki i pracowity okres za mną. Większość przedmiotów zaliczone, tak więc wracam do Was.

Dziś podzielić chcę się z Wami moją nową zdobyczą, z którą wiąże dużą nadzieję.
Są to innowacyjne plastry Active Plast Funkcjonal.

Powiem Wam, że nTrade prezentuje super ofertę plastrow.
Każdy znajdzie coś dla siebie.

Ofertę znajdziecie tu:
http://www.ntrade.com.pl/oferta/active-plast-functional

Zdecydowałam się na 5 opakowań, które mam nadzieję pomogą no z walką, by mieć idealną figurę na sylwestra.



1. Od zawsze walczę z cellulitem. Mam nadzieję, że wreszcie znalazłam idealne rozwiązanie



Opakowanie zawiera 12 okrągłych.plastrow.



2. Płaski brzuch, to cel, który jest moim wyzwaniem.



Opakowanie zawiera 6 prostokątnych plastrow



3. Jestem osobą aktywną fizycznie, więc zdecydowałam się na ten produkt.



Opakowanie zawiera 16 plastrow( 2 rodzaje różnej wielkości)



Kolejne dwa zestawy, już nie pomogą w walce z figurą, lecz podniosą libido.

Dla kobiet :



Nie zapomniałam również o swoim partnerze i dla niego:



W opakowaniu znajdziemy 12 plasterkow, dla kobiet różowe, dla mężczyzn niebieskie






Ciekawa jestem tych plasterkow. Już dziś.zaczynam stosować plastry antycellulitowe.
Każde z tych plastrow z dokładnym opisem i recenzja już wkrotce!

posted from Bloggeroid

19 komentarzy:

  1. Czekan na recenzję antycellulitowych. Jeśli dzislaja chętnie kupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pierwszy plaster naklejony. Za 12 dni tecenzja.

      Usuń
  2. Fajny zestaw. ciekawe czy dziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem ciekawa. Rezultat i recenzja niebawem

      Usuń
  3. Uważam , te też z chęcią kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zaskoczona , super plastry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście plastry zaskakujące. Co do efektów już wkrotce

      Usuń
  5. jestem zaskoczona , super plastry

    OdpowiedzUsuń
  6. proszę potem o komentarz czy na prawdę to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już za 12 dni pierwsze relacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy te plastry się nie odklejają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis pierwszy plaster juz 4 godziny plastry są bardzo cienkie i nie odkleja sie

      Usuń
  9. Chciałabym zobaczyc to także posty o innej tamtyce.

    OdpowiedzUsuń
  10. O bardzo ciekawa sprawa te plastry. Koniecznie przeczytam recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  11. poproszę o obiecaną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zastanawiam się nad kupnem tych plastrów, prosze o recenzje

    OdpowiedzUsuń
  13. A recenzji jak nie bylo tak nie ma.
    Plastry to sciema?

    Sie zrymowało :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!