sobota, 13 grudnia 2014

Och nauko!

Witajcie.
Ostatnio mam ogrom nauki, w związku z tym, mało czasu na bloga.
W tym tygodniu egzamin z języka migowego, psychologii. Jutro jeszcze anatomia i udzielanie pierwszej pomocy. Za tydzień jeszcze język.obcy i przedostatni semestr będzie zaliczony miejmy nadzieję z jak najlepszymi wynikami.
Tak więc w następnym tygodniu wracam i podziele się z Wami kilkoma paczuszkami. W tym roku Mikołaj mnie rozpieszcza, to chyba przez to, że byłam grzecz(sz)na.

Wy też macie ochotę być rozpieszczone? Mam coś dla Was


http://szkatulkapiekna.blogspot.com/2014/12/mega-swiateczno-sylwestrowe-rozdanie.html?m=1



Już w tym tygodniu 1 odsłona stylizacji. Będzie gorąco, zniewalajaco...

posted from Bloggeroid

5 komentarzy:

  1. powodzenia w nauce!
    u mnie też już sie egzaminy zaczynają ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po prostu sil nie mam, poki co średnia 4,25.. mam nadzieję, że nie spadnie...

      Usuń
  2. Anitko gratulacje. Zdolna zawsze to dasz rade.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i powodzenia. Co.masz w paczuszkach?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!