piątek, 19 grudnia 2014

Problem potu

Wiele osób boryka się z tym problemem. Jest to naturalna ochrona organizmu przed przegrzaniem. Są jednak osoby, którzy niestety poca się bardziej niż inne.
Najczęściej występuje w okolicach rąk, twarzy. Jednak to jednak stopy są chyba jednym z najbardziej dyskomfortowych obszarów.
Oprócz dyskomfortu związanego z poceniem się stóp, trzeba pamiętać, że taka dolegliwość powoduje wywoływanie nieprzyjemnego zapachu oraz zwiększa prawdopodobieństwo pojawienia się grzybicy.
Jest wiele sposobów na pozbycie się tego problemu.
Dziś chciałabym podzielić się z Wami produktem, który pomoże Wam się z tym uporać.

Brzydki zapach? Bakterie i grzyby?
Cynamonowe wkładki do butów sobie z tym poradzą!




Niestety ten problem dotyczy także mnie. Odpowiednio dbam o higienę stóp, a mimo to nieprzyjemny zapach, lepkie stopy to coś z czym ciężko sobie poradzić.

Znalazłam produkt, który ma sobie poradzić z tym problem.
Są to wkładki Cynamonowe!
Wybrałam swój rozmiar oraz jedne dla mężczyzny ( męskie stopy po dniu pracy fizycznej potrafią pokazać, jak ciężko się pracuje).

Dziś chciałabym pokazać wkładki.
Od dziś zaczynam testy
Czy rzeczywiście działają?
Recenzja już wkrótce.











Wkład ki znajdziecie. 
Www. Gofresh. Com. Pl

A Wy Jak radzicie sobie z takimi problemami? 

6 komentarzy:

  1. Można gdzieś dostać takie wkładki stacjonarnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydają się świetną alternatywą, ciekawe czy działają :)
    obserwuję megride.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować te wkładki.
    http://scarlettandpanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award.
    Zapraszam do zabawy: http://madame-violet.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa, ale nie mam duzego problemu jeśli chodzi o pocenie się stóp. ;)

    http://xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co prawda nie mam wielkiego problemu, ale jednak lekki jest. Mój sposób jest tutaj http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/2013/05/nieprzyjemny-zapach-i-potliwosc-stop.html może Ci się przyda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!