piątek, 9 stycznia 2015

Pilomax-owe szaleństwo

Witajcie
Dziś z braku czasu krótki post o mojej pielęgnacji włosów.
Od dłuższego czasu staram się odbudować,  zregenerować włosy, które są w naprawdę złym stanie.
Ciągłe farbowanie, używanie suszarki oraz prostownicy ogromnie źle wpłynęły na kondycję włosów. Także skóra głowy dostała poważnego kopa. Pojawiły się podrażnienia oraz okropny łupież!
Niewłaściwe kosmetyki, szampony także miały ogromny wpływ na zniszczenia.
Włosy zaczęły się łamać, nadmiernie wypadać. Pozbawione naturalnego blasku, słabe oraz mało sprężyste.
Nie ukrywam zaniedbałam ten temat.
Gdy wzięłam się w garść zauważyłam o zrozumiałam, że tak dalej być nie może!
Wówczas na mojej drodze pojawiło się naprawdę dużo kosmetyków. Niestety niektóre z nich spowodowały, że włosy zupełnie w słabej kondycji. Nie wiedziałam już co mam robić.
Na mojej drodze pojawił się Pilomax
Nie ukrywam wiele spodziewałam się po tych produktach, które tak licznie i bardzo pozytywnie są oceniane.


Buszujac po internecie zdecydowałam się.
Moimi pierwszymi produktami były
HENNA WAX dla włosów ciemnych


Oraz
PILOMAX maska regenerująca do włosów ciemnych.


Kolejnymi świeżutkimi produktami, które już kilka tygodni goszczą u mnie są
Szampon codzienny do włosów ciemnych

Odżywka bez spłukiwania do włosów ciemnych

Tak prezentuje się moja skromna kolekcja, która na pewno się poszerzać będzie systematycznie



Dziś temat mycia włosów.

Mycie włosów w moim przypadku 
W tygodniu 3 mycia to minimum 
Niestety, włosy zwłaszcza zimą okropnie mi się przetluszczaja.
Jako, że mam farbowane ciemne włosy zdecydowałam się na szampon do takich także włosów.
WAX Daily 
Opakowanie bardzo proste.
Zawsze podkreślam, że uwielbiam takie proste opakowania, bez zbędnych udziwnień.
Buteleczka zawiera praktyczne otwarcie, które bardzo dobrze aplikuje odpowiednią dawkę szamponu.
Konsystencja gęsta, która bardzo mi odpowiada. Nie przepadam za rzadkim szamponami. 
Szampon bardzo dobrze rozprowadza się na włosach, delikatnie się pieni.
Co jest dla mnie mega ważne nie podrażnia skóry głowy.
Dużo szamponów powodowało, że skóra mnie piekła, co było bardzo nieprzyjemnym uczuciem
Tu tego problemu nie ma. Więc jeśli ktoś z Was ma delikatną skórę głowy ten szampon na pewno się sprawdzi!
Sam zapach bardzo delikatny, przyjemny.
Nie drażni, ani nie zatyka
Szampon WAX delikatnie oczyszcza i myje włosy.
Nie zawiera silikonowe, parapetów oraz sls. Jest to dla mnie bardzo ważne. Nie znoszę silikonowych szamponów, które obciążają moje włosy
Po myciu widać piękne podkreślenie, w moim przypadku ciemnych włosów.
Dla blondynek także WAX przygotował specjalną wersję.
Po kilku mycia widać, że włosy są lśniące, nawilżone, a co za tym idzie bardziej sprężyste i nie krusza się .
Zawsze miałam problem z rozczesywaniem włosów, w tym przypadku ów problemu nie ma!
Włosy są bardziej sprężyste, nie wypadają tak licznie, co bardzo mnie cieszy!!!
Jedynym z minusów jaki mogę wymienić jest to, że szampon naprawdę słabo się pieni.




Ogólnie bardzo pozytywnie oceniam ten szampon. Pozbyć się problemów z swędzeniem skóry głowy.
Włosy mocniejsze, lśniące, mniej się krusza oraz nie wypadają.


Zapraszam serdecznie na stronę 
Www.Pilomax.pl
Znajdziecie więcej informacji o produktach, które naprawdę działają!!!

Jakich produktów Wy używacie? 
Posiadacie jakieś produkty z tej serii? 





21 komentarzy:

  1. ja nie spotkałam się jeszcze z tymi produktami ale wydają się być ciekawe ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę godne polecenia. Wiele produktów miałam, póki co te są najlepsze

      Usuń
  2. Niestety nie miałam okazji "spotkać" tych produktów :) ale twoja recenzja brzmi zachęcająco :) Co powiesz na wspólną obserwację :) Pisz u mnie :) ?http://life-andstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do sprawdzenia na własnych włosach tych produktów

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe produkty, jednak mieszkam w małej miejscowości więc nie miałam okazji ich spotkać. Jedynie ten szampon, miałam go i naprawdę polecam :)
    cherryandclaudia.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon rzeczywiście na tle innych wypada bardzo dobrze.
      Ja także z małej miejscowości pochodzę

      Usuń
  4. Włoski Anito coraz ładniejsze masz. Zasługa tych produktów, czy coś jeszcze stosujesz?????

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie muszę wypróbować :)
    http://natalia-testuje.blogspot.com/
    blog super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon bardzo mnie kusi, ale mam dość długi włosy więc jego zużycie było by bardzo szybkie skoro słabo się pieni :(
    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także włosy długie, prawie do pasa. Daję sobie rade podsumowując wady i zalety zdecydowanie szampon polecam nawet przy długich włosach

      Usuń
  7. Nie używałam żadnej z tych rzeczy :/

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co mnie pamięć nie myli widziałam te produkty w jakiejś drogerii. Moje włosy tez przechodziły trudny okres, ale już wracają do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam żadnego z tych kosmetyków :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam sprawdzenie literówek i ponowne przeczytanie wpisu przed publikacją, bo pełno w nim błędów.

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że nie wstawiłaś zdjęcia twoich włosów :) niestety na razie żadnego z tych produktów nie używam ;/ może za niedługo coś zakupie xd czekotubka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wpis.Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  13. so nice for you dress

    http://www.2015bagonline.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!