niedziela, 4 stycznia 2015

buty duże oraz małe

Kochani
Dziś już drugi post.
Chciałabym pomóc w rozwiązaniu pewnego problemu, który dotyka wielu osób.
W sklepach zazwyczaj możemy kupić standardowe rozmiary butów.
Co z tymi, którzy posiadają mniejsze lub większe rozmiary, które są poza standardową rozmiarówka?
To wielka niedogodność, gdy ani jedna para butów nie pasuje na naszą stopę.
Standardowa rozmiarówka damska z mniejszych rozmiarów kończy się zazwyczaj na rozmiarze 36, natomiast z większych rozmiarów jest to zazwyczaj 41.
Rzadko zdarza się, że znajdziemy coś poza tych rozmiarów.
Moim zdaniem jest to trochę krzywdzące dla osób, które chcą zakupić inne rozmiary.
Ja swojego czasu( o ile dobrze pamiętam będzie już ok 3 Lat) natrafiłem na sklep, gdzie duże oraz małe rozmiary dostaniemy od reki.


https://graand-shop.pl/

Sklep z bardzo miłą obsługą, zamówienia realizowane są ekspresowo, a buty jakościowo zachwycają.
W sklepie znajdziemy buty zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, są także skarpety oraz środki do butów.
Ja osobiście jestem zachwycona asortymentem oraz faktem, że osoby z rozmiarem innym, niż w standardowych sklepach śmiało mogą zamówić od rzetelnego sprzedawcy bardzo dobrej jakości buty.

Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu.
Teraz, gdy niedługo zaczyna się okres studniówek, może ktoś z maturzystów skorzysta z oferty


https://graand-shop.pl/

Może akurat znajdziecie coś dla siebie lub swoich bliskich.

A Wy w jakich rozmiarach nosicie buty?
Może ktoś z Was nosi niestandardowe rozmiary?
Może ktoś z Waszych bliskich?


8 komentarzy:

  1. Ja mam chyba dziwny rozmiar, bo zawsze ciężko mi dobrać buty. Mam dużą stopę, bo jestem wysoka, dł. wkładki muszę mieć 27 cm, a rozmiar 41 przeważnie ma dł. wkładki 26,5 :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam strasznie dziwne stopy, bo jeżeli wezmę 38 (mój standard) to i tak zawsze któraś stopa musi być albo troche przyciasnawa albo lekko luźna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz pokazać jak wyglądają buty na nodze?
    Jestem bardzo zainteresowana z nieba z tym postem mi spadła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą oczywiście zamieszczone zdjęcia butów w kolejnych postach

      Usuń
  4. ja mam numer 35 i jak nie wpadnę na początku sezonu/kolekcji do sklepu to później tylko mogę pomarzyć by coś kobiecego kupić w tym rozmiarze i jeszcze jeden minus to wiadomo na początku nowej kolekcji buty bardzo są drogie :-(

    Pozdrawiam
    ewanka
    swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście trafić na przevene takiego rozmiaru to graniczy z cudem

      Usuń

Dziękuję za komentarze!