sobota, 3 stycznia 2015

białe zęby z beconfident

Witajcie ponownie
Dziś mam chwilkę, więc podzielę się z Wami pewnym specyfikiem, który dotarł przed świętami, niestety z braku czasu dopiero teraz Wam go przedstawię.

Na rynku jest wiele specyfików, które mają nam pomóc w uzyskaniu pięknych, białych zębów. Wiele takich produktów przetestowałam. Jedne lepiej, drugie gorzej sobie z tym poradziły. Niektóre tragicznie zniszczyły szkliwo, niekiedy też powodowały po jakimś czasie, że miałam okropnie żółte zęby.
Jeśli ktoś decyduje się na tego typu zabiegi wybielające, powinien dokładnie zapoznać się z ofertą, składem, ewentualnymi późniejszymi skutkami wynikającymi ze stosowania takowych produktów.
Pamiętajmy zęby to nie włosy, nie dorosną.
Dokładnie należy przeanalizować wszystkie za i przeciw.
Nie kupujcie najtańszych chińskich bubli,  które są tak powszechnie dostępne i promowane. Nie ukrywam sama kiedyś się skusilam.. Niestety nie była to miła przygoda, wręcz przeciwnie. Długo czasu, masę pieniędzy i nerwów, by moje zęby wyglądały dobrze.

Dziś mam nauczkę, którą będę długo pamiętać.

Białe zęby, piękny uśmiech to to, do czego dążę. Są dla mnie synonimem zdrowia, oraz wpływają na nasz wizerunek.
Stosowałam naturalne metody. Pasty oraz żele, niestety nie dało to efektu takiego, jakiego oczekiwałam.
Postanowiłam spróbować profesjonalnego preparatu.

Beconfident to marka, która w swoich wyrobach wyróżnia się na tle innych preparatów, mianowicie nie zawiera Peroxidu, dzięki czemu nie podrażnia dziąseł, które po kuracji są w idealnym stanie.
Przy stosowaniu innych preparatów czułam dyskomfort, dziąsła krwawily

Co. Zawiera zestaw do wybielania z beconfident
* żel
* 3 nakładki
* wskaźnik bieli
* instrukcja


Wszystko zapakowane w proste,  przejrzyste pudełko.
Bardzo lubię takie opakowania. Wszystko czytelne, wyszczególnione najważniejsze informacje.
Instrukcja szczegółowo tłumaczy jak stosować żel, jak postępować z nakładkami.
Zawiera szczegółowy skład, co jest dla mnie szczególnie istotne.





Nakładki są uniwersalne, wkładamy do gorącej wody, trzymamy chwilę nakładamy na zęby. Idealnie dopasowują się do kształtu naszych zębów.
Fajną sprawą jest wzornik, który ułatwia określenie wyjściowego odcienia, oraz końcowego efektu.


Najważniejsze z całego zestawu żel wybierający.



10 ml. Starcza na co najmniej 10 aplikacji.
Każda aplikacja trwa 15 minut. 
Producent obiecuje, że już po 2 aplikacjach mamy bielsze zęby.
Rzeczywiście przed sylwestrem udało mi się na dwa zabiegi, które pozwoliły mi rozjaśnić zęby o 2 odcienie.

Jutro zaczynam od nowa stosowanie żelu
Przede mną 8 aplikacji, już nie mogę doczekać się efektu.

Już wkrótce podzielę się z Wami efektami oraz szczegółową recenzję produktu.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o profesjonalnym wybielania zębów w domu, oraz ofertę zestawów wybierających 
Zapraszam na stronę 
Www.beconfident.pl

Jakimi sposobami Wy debacie o śnieżnobiałe zęby oraz olśniewający uśmiech? 










16 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa efektu!
    ______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem niesamowicie ciekawa efektów końcowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie jestem trochę za młoda na wybielanie zębów,ale może kiedyś :)

    http://jull-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję cię do Liebster Blog Award. Szczegóły na http://aikoblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super ! :) Jestem teraz ciekawa jak wyjdzie wszystko po wykorzystaniu.. :)

    Życzę Ci mnóstwo pozytywnej energi w nowym roku<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak to wyjdzie. Sama chciałabym sobie wybielic sobie zęby. ;0
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jaki będzie efekt
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa efektu! Osobiście stosuję tylko pastę i widzę poprawę.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o czymś takim :D Obserwuje

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa efektu,bo szukam coś sprawdzonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawia mnie, czy to naprawdę działa, wypróbuje!
    Zapraszam do siebie:

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy produkt :) chcialoby sie miec śnieżnobiałe zęby. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uważam,że białe zęby dają dobry wizerunek,również starałam się je wybielić za pomocą różnych past,różnych żeli,ale nie pomogło.Może wypróbuję tego produktu :)
    http://kinguniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt chociaż zawsze boje się takich wymysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo ciekawie ciekawie, może i ja sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!