sobota, 17 stycznia 2015

zmień siebie ...z pheromax-em

Witajcie
Ostatnio dużo zmian w moim życiu.
Nowa praca, nowe zadania, postanowienia oraz obowiązki l.
W związku z tym trochę mniej czasu poświęcam ostatnio na pisanie bloga.
Od dziś jednak trochę więcej czasu postaram się na to poświęcić.

Dziś chciałabym poruszyć kuszący temat uwodzenia.

By być atrakcyjnym osobnikiem dla płci przeciwnej nie wystarczy ładne wdzianko, makijaż...
Jak to się dzieje, że niekoniecznie przystojny mężczyzna, czy zaniedbana,  mniej atrakcyjna kobieta pobudza nas bardziej niż ktoś inny?

Badania wykazały, że osoby, które używają feromonów są o 20 % bardziej atrakcyjne dla płci przeciwnej.
Są to modulatory określonych reakcji.
Wiele osób myśli złymi kategoriami. Użyję feromonów to spowoduje wyzwolenie danych reakcji. Błąd!  feromony pomagają, ale nie narzucają drugiej osobie jakichkolwiek reakcji.
Musisz pamiętać,  że żyjąc w cywilizowanym świecie nikt na Ciebie nie rzuci się, czy też nie dostaniesz na każdym kroku matrymonialnych propozycji!
Feromony nie zostały stworzone po to by za Ciebie wszystko zrobić! One jedynie są pomocnikiem, dodatkiem do osobowości.

Feromony są silną bronią wpływająca na podświadomość drugiego człowieka, lecz to od nas zależy wszystko!

Feromony także wpływają na nas..
Ja jestem zauroczona feromonami.


Pheromax są uważane za jedne z najlepszych produktów feromomowych na świecie!
Są szczytowym osiągnięciem chemii. Zawierają dwa syntetycznie wytworzone feromony ludzkie:
Androstenol
Oraz
Androstenon 
Oraz dwa dodatkowe, które wpływają na pożądanie u płci przeciwnej 
Androstadienon
Estratetraenol 
Jako, że są to bardzo silne feromony zalecane jest stosowanie wieczorem.

Pheromax zamknięte są w bardzo prostej, eleganckiej, metalowej buteleczce.
Posiadają atomizer, który w świetny sposób wydobywa dawkę tego specyfiku.



Skład to alkohol oraz feromony.



Jak te feromony wpływają na mnie?
Na pewno jestem bardziej towarzyska, przebojowa, rozmowna.
Jestem bardziej śmiała oraz zdecydowanie bardziej asertywna.
Czuję,  że wyróżniam się z tłumu, jestem częściej dostrzegana niż wcześniej.
Od razu po zaaplikowaniu czuję się pobudzona, mam zwiększone ciepło ciała, większą ochotę na seks, staję się bardziej stanowcza.

Feromony są dla mnie silne, zbyt silne. Mam na to swój sposób. Aplikuje je na perfumy, dzięki czemu, są tozcienczone i mniej intensywne.
Powiem szczerze, że obecnie pracując w biurze, mając kontakt z klientami, widzę jak silne działanie mają na innych!
Stosuję je dwa tygodnie, oczywiście cały czas uczę się obchodzić z nimi.
Póki co jestem w szoku, oczywiście tym pozytywnym. Jak taki mały flakon może zmienić życie, nastawienie oraz relacje z innymi ludźmi 


Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tym magicznym feromonie, może macie chęć sprawić przyjemność swoim drugim połówkom ( niedługo walentynki) 
Zapraszam serdecznie na stronę 

Www.skuteczneferomony.pl



7 komentarzy:

  1. Hej a miałas moze stycznosc z pheromax oxytocin? :) Chcialabym kupic ktores ale nie moge sie zdecydowac :D ale nie chodzi mi o dzialanie erotyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak spisałyby się u mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie zależy ci na działaniu erotycznym, tylko chcesz ogólnie poprawić relacje z ludźmi, to kup feromony The Edge. Nie ma sprawy nie do załatwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://fashionlittlestrawberries.blogspot.com/ zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam przekonać się na własnej skórze jak działają feromony. Chyba rzeczywiście muszę spróbować! Teraz już wiem gdzie je kupić:)
    http://cerawformie.blogspot.com
    http://facebook.com/cerawformie

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo zwlekałam z zakupem feromonów, ostatecznie się zdecydowałam :) Myślę, że w dużej mierze pomogły mi artykuły z tej stronki http://www.feromony-info.pl/ - dzięki temu dowiedziałam się wielu istotnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!