środa, 12 listopada 2014

Catrice lakier do paznokci

Witajcie.
W poniedziałek odwiedzając drogerie Naturę natrafiłam na hiper promocję. Nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała. Zakupiłam kilka lakierów w rewelacyjnej cenie! Niestety nie było już dużego wyboru, ale udało mi się kilka kolorów zdobyć.





Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą marką. Za taką cenę nie spodziewałam się zbyt wiele, ale powiem szczerze, że byłam pozytywnie zaskoczona.
Kolory nasycone
Jedna warstwa idealnie pokrywa
Lakier nie jest zbyt gęsty, ani zbyt wodnisty
Zapach nie jest drazniacy
Nie barwi paznokci
Idealnie się zmywa
3 dzień na paznokciach i zero odprysniec
Pedzelek jak dla mnie rewelacja

Takie kolory wybrałam






















Od razu musiałam na szybko wypróbować.
Tak dwa kolory się prezentują.
Reszta w kolejnych piętach.




Miałyście jakieś kosmetyki z tej firmy?
Jakie polecacie, a jakie okazały się totalnym bublem?

Przypominam i zapraszam na rozdanie na blogu.
posted from Bloggeroid

21 komentarzy:

  1. Fajne malidełka :)
    Lecz nie dal mnie :D
    Obserwuje i zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/2014/11/nowy-jork-miasto-marzen.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyzna w pomalowanych paznokciach to mogoby być interesujące

      Usuń
  2. Miałam do czynienia z tymi lakierami, ale trochę się zawiodłam, bo strasznie długo schły:/ no ale ładnie wyglądają, to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do suszenia paxzokci stosuje suszarke do wlosoe. schna ekspresowo

      Usuń
  3. Masz przepiękne paznokcie. Te lakiery się świetnie prezentują ! Również nigdy nie spotkałam się z tą marką , chociaż znam bardzo dużo firm z lakierów do paznokci.

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje. jeszze dluga droga by byly idealne

      Usuń
  4. Jejku zazdroszczę!
    świetne kolorki wybrałaś :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie miałam, ale jednak chyba kupię i wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolory lakierów! :D
    http://draco-i-luna-love-never-fails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te lakiery to strzał w 10 ;>
    Mają ładne kolory, a do tego nie schodzą tak szybko ;)

    http://darunia-dusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog, chociaż przyznam szczerze, że od czcionki mnie bolą oczy, ale jest super *,*

    Zapraszam do siebie na bloga z opowiadaniem ---> http://evenstandup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory wybrałaś!
    masz piękne pazurki *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Złoto i srebro! piękne! Klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentują się ładnie :) ostatnio zaczęłam szukać informacji o tego typu kosmetykach i chyba wkrótce się skuszę i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorki *.*
    Piękny maniciur.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam lakierów z tej firmy, ale widzę, że kolory ciekawe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. róż bez drobinek ! <3 moj ulubniony!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne te lakiery, musze koniecznie wyprobowac, jak sciagne swoje hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wrszcie tipsow nie nosisz

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne lakiery
    marzę o srebrnym ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!