wtorek, 18 listopada 2014

Podkład mineralny Era Minerals

Od jakiegoś czasu kosmetyki mineralne na dobre zagościły w mojej kosmetyczce.

Kosmetyk mineralny w swoim składzie zawiera minerały np tlenek żelaza, cynku, dwultenek tytanu oraz wiele innych. Nie zawierają parabenow, talku czy substancji zapachowych.
Dzięki tym kosmetykom skóra może oddychać.

Jakie jest działanie?
* wpływają na szybsze gojenie się ran
* zawierają mniej substancji, które mogą powodować alergie
* nie zatykaja porów
* działają antybakteryjnie, przeciwzapalnie
* nie podrazniaja
* przyczyniają się do redukcji sebum
* lekki podkład, nie czuć go na skórze

Moim jednym z ulubionych jest baza oraz podkład Era Minerals





Podkład po całym dniu nie obciąża twarzy. Idealny do cery problematycznej. Rozswietla cere, wygląda na jedwabiscie miękką, gładką i zdrowa.
Konsystencja proszku, nakładamy pędzlem lub gabeczka. Trwałość zaskakuje. Cały dzień skóra twarzy matowa, bez konieczności poprawek. Stopień krycia jest dobry. Redukuje since pod oczami, oraz przebarwienia. Aby zwiększyć go najlepiej nakładać na mokro. Jednym z minusow jest dostępność oraz cena 109 zł za sloiczek 7g







Era Minerals pomyślała o różnych rodzajach cery. Są dostępne podklady dla osób z mieszana, tlusta i suchą skóra w różnych wariantach kolorystycznych. Tak więc każda znajdzie coś dla siebie.

Stosujecie kosmetyki mineralne?

posted from Bloggeroid

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie stosowalam, ale szczerze mnie zaciekawily ;)

    Zapraszam kochana do mnie n arozdanie z oasap ;*
    http://gertrama.blogspot.com/2014/11/konkurs-oasap-cap-coat-giveway.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład może nie nalezy do najtańszych, ale na prawde dobry i godny polecenia

      Usuń
  2. Na razie dałam sobie spokój z minerałami, ale może kiedyś znów najdzie mnie ochota ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dluzszego czasu wybieram kosmetyki mineralne. Niedlugo zaprezentuje cienie

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ten podklad :)

    obserwuje :D

    http://turystyka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z lepszych jakie miałam okazje używać

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jednak wolę zwykłe podkłady ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Era Minerals świętuje 3 Urodziny!
    Warto zajrzeć na https://www.facebook.com/events/100273986970461/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!