piątek, 21 listopada 2014

Totalnie niemiłe doświadczenie z Delia

Dziś recenzja totalnie badziewnego produktu.
Skusiła mnie cena. Pomyślałam jedwab to jedwab. Mój błąd nie przeczytałam składu... Ogrom zapachów, sylikony, alkohol i odrobina oleju arganowego... Czy taki skład może być cud kuracja dla włosów? Nie sądzę!




Zacznę może od pozytywnych cech
* cena
* wygodna pompka, dzięki której dozujemy optymalna ilość
* duże opakowanie
* wydajny
* zapach delikatny, niestety bardzo krótkotrwały
* dostępność

I tyle z zalet, które mają się nijak do pielęgnacji

Teraz wady
* bardzo rzadka konsystencja
* po ok 30 min kosmetyk znika z włosów
* nie wygładza
* wysusza końcówki włosów
* nabłyszcza dosłownie na chwilę
* nie eliminuje puszenia
* nie ułatwia rozczesywania
* skleja włosy





Produkt zupełnie nie spełnił moich oczekiwań... Bardzo się zawiodłam, do tej.pory kosmetyki Delii mnie nie zawiodły, tym razem niestety bardzo nieprzyjemne doświadczenie.
Nie polecam tego produktu...

Może którąś z Was poleci jakiś dobry jedwab?

Przypominam o trwającym na blogu rozdaniu i zapraszam serdecznie do udziału

posted from Bloggeroid

19 komentarzy:

  1. Niestety jeśli chodzi o jedwab to trudno znaleźć coś dobrego... Fryzjerka poleciła mi olejek arganowy, zakupiłam Bioelixire (20ml) i jestem z niego bardzo zadowolona, ładnie pachnie, a włosy po nim błyszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że ten produkt zrecenzowałaś :) Już wiem, że nie warto go kupić ;3

    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi strasnie wysusza końcówki. Gdyby nie oleista konsystencja mogłabym sobie wodą włosy potraktiwac. Efekt byłby taki sam

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś się zastanawiałam nad kupieniem tego produktu ale zrezygnowałam i teraz czytając Twój post cieszę się że go nie kupiłam :)
    nie znam niestety żadnych ;/
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej dołożyć i kupic coś konkretnego... Mnie cena skusila, ale to niestety pieniądze wyrzucone w błoto...

      Usuń
  5. wypróbuje :) super wpis !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zakupić mniejsza pojemnosc. byc może Tobie bedzie pasować. Mi zupełnie nie pomógł. Wrecz przeciwnie

      Usuń
  6. Uuu to już wiem czego nie kupować ! :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że to totalne badziewie, a tak ładnie się zapowiadało.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Wielki minus to takze, brak składu na buteleczce

      Usuń
  8. Dobrze wiedzieć czego nie kupować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie totalnie się nie sprawdzil, jesli juz kupic masz ochote proppnuje mniejsza pojemnosc

      Usuń
  9. Miałam. nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja obawiam się jedwabiów.. ostatnio kupiłam jeden i był niewypałem.. ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!