czwartek, 30 października 2014

MANHATTAN soft mat lipcream

Dziś pod lupę biorę dwie szminki w kremie.





Powiem szczerze uwielbiam markę Manhattan. Ich produkty są rewelacyjne cena jest adekwatna do dobrej jakości a gama produktów i kolorów zachwyca.

Zdecydowałam się na dwa kolory szminki w kremie. Niestety moje odczucia są mieszane. Jeden kolor zachwyca, drugi okazał się totalnie przykrą historią...

Zacznijmy od tego lepszego produktu.




Na prawdę zadowolona jestem z tego koloru. Pigmentacja rewelacyjna. Bardzo dobrze rozprowadza się, nie powodując "zmarszczek". Kolor długo pozostaje na ustach nawet przy częstym jedzeniu oraz piciu. Bardzo odpowiada mi konsystencja kremu. Jest gęsty, dzięki czemu nie rozlewa się. Po aplikacji na usta szybko zasycha, ale nie powoduje efektu skorupy. Wygląda na ustach naturalnie. Zapach mam wrażenie delikatnie pudrowy... Niestety są też minusy. Przy dłuższym stosowaniu wysusza usta, oraz ciężko się zmywa, po demakijażu mam wrażenie, że jestem cała rozmazana.

Kolejny kolor bardzo mnie rozczarował.








W porównaniu do pierwszego koloru konsystencja wydaje mi się być mniej gęsta. Przez co aplikacja jest cięższa, czasem spływa i czas zasychania jest dłuższy. Co bardzo mi przeszkadza to powoduje " zmarszczki", usta wydają się jakby po nieudanym malowaniu. Kolor nie jest intensywny oraz szybko się "zjada".





To dziwne i zaskoczyło mnie, że dwa takie same produkty, a takie różne jednocześnie.

Podsumowanie:

Plusy:
* wiele kolorów
* cena
* dobra pigmentacja
* trwały
* konsystencja
* łatwa aplikacja dzięki wygodnemu pedzelkowi
* wydajny
* opakowanie małe, poręczene
* nie klei się
* szybko zastyga

Minusy:
* wysusza usta
* niektóre odcienie trudne do zmycia

Moja ocena
pierwszego koloru 9/10
Drugiegi koloru 3/10






posted from Bloggeroid

4 komentarze:

  1. mialam ochotę na ten kremowy pomarańcz,ale z tego co widzę mimo iż tani nie wart ani grosza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie skusil kolor, niestety totalnie mi nie odpowiada. Porownalabym z bublem bazarowym

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kolory, ale ja jednak będe na tym bardziej ciemnym ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!